ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1998

Δημήτρης Αθηναίος (Δ. Χανός): «Ο θηλυκός σατανάς του γερμανικού ναυαρχείου» (ρεπορτάζ-μυθιστόρημα), Λογοτεχνικό – Ιστορικό και Λαογραφικό Αρχείο 1998

Βιογραφικό

(Δες το βιογραφικό στο βιβλίο «Η λαϊκή λογοτεχνία-Το παιδικό λαϊκό φυλλάδιο, περιοδικό, βιβλίο», βιβλιογραφία 1991)

 

Περίληψη βιβλίου

—–

Ανδρέας Αποστολίδης: «Αστυνομικές ιστορίες για πέντε δεκαετίες» (διηγήματα), Άγρα, 1998

Βιογραφικό

Ο Ανδρέας Αποστολίδης είναι συγγραφέας, σκηνοθέτης και μεταφραστής. Έχει γράψει αστυνομικά μυθιστορήματα, νουβέλες και διηγήματα. Έχει μεταφράσει 47 αστυνομικά μυθιστορήματα κι έχει εκδώσει τη συλλογή δοκιμίων Τα πολλά πρόσωπα του αστυνομικού μυθιστορήματος.

Περίληψη βιβλίου

Αστυνομικές ιστορίες για πέντε δεκαετίες είναι έξι διηγήματα που ξεκινάνε το 1944 και καταλήγουν στο 1986 κι έχουν για θέμα τους κυρίως πράξεις και εγκλήματα πολιτικής βίας.

Δεκεμβριανά, Θεσσαλονίκη του Εμφυλίου Πολέμου με ξένους διπλωμάτες και ρεπόρτερς, ψυχρός πόλεμος της δεκαετίας του ’50 με ιατροδικαστές και δολοφονίες στελεχών του ΚΚΕ, πορνοταινίες και φόνος στην Ύδρα του ’62, Χούντα του ’70 και αλληλοεξόντωση πρακτόρων και αριστεριστών, παραθρησκευτικές οργανώσεις και τρομοκράτες της δεκαετίας του ’80 σε ευτράπελο μπέρδεμα.

Τα διηγήματα παραπέμπουν συχνά σε γνωστά γεγονότα, αλλά είναι γραμμένα με τη φαντασία και την υπερβολή των λαϊκών περιοδικών της εποχής και παίζουν με το ύφος των αστυνομικών ρεπορτάζ και των αντικομμουνιστικών ραδιοφωνικών εκπομπών. Η προσοχή τους εστιάζεται στη μυθοποίηση της πολιτικής και της ηθογραφίας μέσα από την αστυνομική λαϊκή αφήγηση, συνδυασμένη σε αντίστιξη με αποσπάσματα και σκηνές από γνωστά μυθιστορήματα. Η ειρωνική προσέγγιση της θεματολογίας και του αφηγηματικού είδους υπογραμμίζεται με τις αλλαγές στο στυλ της εξιστόρησης από δεκαετία σε δεκαετία, με κοινό παρονομαστή την ιδεοληπτική εμμονή στο συλλογικό «μυστήριο» της νεοελληνικής ταυτότητας και της βίας που την συνοδεύει.

Περιεχόμενα
1. Εφιάλτης

2. To πέρασμα του Μίλλαρντ

3. Ο θάνατος του ιατροδικαστή

(ή Η Κόκκινη Τάνια υπάρχει!)

4. Ποιος σκότωσε τον Μάνθο Χαραλαμπίδη;

(Διακοπές στην ‘Ύδρα του Γιάννη Μαρή)

5. Μ για Μάριον

(Από τις περιπέτειες του Νότη Κάγκα)

[Ο άγνωστος πόλεμος των παρανόμων· πρόταση για τηλεοπτική διασκευή μιας ιστορίας δράσης από ανέκδοτη «Μάσκα» του ’70]

6. Αναταραχή στον Νέο Κόσμο

Απόσπασμα

«[…] Στο περίπτερο της πλατείας κρεμόταν η μόνη απούλητη μεσημεριανή εφημερίδα. Είχε τίτλο: «Η συγκλονιστική συνωμοσία των ιατρών του Ιωσήφ Στάλιν – αναλαμβάνει τον έλεγχο ο διαβόητος Μπέρια». Στην πίσω σελίδα δημοσιευόταν μια μεγάλη ολόσωμη και προκλητική φωτογραφία της χορεύτριας και ηθοποιού Χαρούλας Ράμπα, με λεζάντα: «Αστειευόμουν – υποστηρίζει τώρα η πρωταγωνίστρια». Ο περιπτεράς ανασκουμπώθηκε βλέποντας τον βλοσυρό ιατροδικαστή Βαλσάμη να πλησιάζει. Καθώς όλοι οι κάτοικοι των Αθηνών εκείνα τα χρόνια βομβαρδίζονταν από καθημερινές ιστορίες μυστηρίου που καθόριζαν τις τύχες τους, θεωρούσαν ότι δικαιωματικά κατά κάποιο τρόπο λάβαιναν μέρος στη συλλογική έρευνα, συζητώντας διάφορες εκδοχές και αναζητώντας πληροφορίες και στοιχεία που θα οδηγούσαν στη διαλεύκανση των αλλεπάλληλων γρίφων αστυνομικής ή κατασκοπευτικής υφής στις στήλες των εφημερίδων. […]»

Γιάννης Γαϊτάνος: «Στην καρδιά της σιωπής» (θρίλερ), Φυτράκης, 1998

Βιογραφικό

(Δες το βιογραφικό στο βιβλίο «Η μηχανή Singer δεν χωρούσε πουθενά»)

Περίληψη βιβλίου

…Τι ήταν, άραγε, αυτός ο Δημήτρης Καπράλος, πέρα από μια φιγούρα σ΄ ένα μικρόκοσμο που οι λεπτομέρειες του χάνονται στο υγρό σκοτάδι, και τελικά δεν είχαν καμία σημασία;

…Θα μπορούσε ν’ αρχίσει μια καινούργια ζωή, να ξαναβρεί το γάργαρο και βλάσφημο γέλιο, να προσευχηθεί και να τραγουδήσει, σαν σε πρωτόγονη λειτουργία, ψαλμωδίες του έρωτα, βρομισμένες από τον πόθο του, όπου η τρυφερότητα είναι αγκαλιασμένη με τη σκληράδα και τη λύσσα της ζωής που τελειώνει.

…Η πλήξη που παραμονεύει, είτε είσαι μόνος σου είτε είσαι μ’ άλλους, αυτό είναι που σε βασανίζει. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να θυμάσαι την εποχή που ήσουν επαναστάτης, για να περνάει η ώρα πιο γρήγορα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις πια…

Όμως, έκανε κάτι περισσότερο επιτέλους, την άλλαξε «τη γαμημένη τη ζωή του». Ανέλαβε, με μεγάλη τόλμη, η απίστευτη αφροσύνη, την επικίνδυνη δημοσιογραφική αποστολή που του ανέθεσε ο εκδότης της εφημερίδας του, κι έφυγε για την Κωνσταντινούπολη, όπου εξυφαινόταν μια τεραστίων διαστάσεων συνωμοσία με στόχο την ανατροπή της ανόδου του Μιχαήλ Γκορμπατσόφ στην κορυφή της ιεραρχίας της Ε.Σ.Σ.Δ.

Εκεί, στην ταραγμένη Τουρκία των αρχών της δεκαετίας του ’80, το πεπρωμένο του τον έχει πάρει στο κατόπι… Ο Καπράλος θα βιώσει, μέσα από γεγονότα που θυμίζουν θρίλερ, ένα μανιασμένο έρωτα, αλλά και τη συντριβή της συνείδησής του από την υπέρμετρη κοινωνική ανηθικότητα της πολιτικής.

Τελικά, πόσο μόνος μπορεί να αισθανθεί κανείς; Δεν υπάρχει απάντηση.

Πέτρος Μάρκαρης: «Άμυνα ζώνης», Γαβριηλίδης 1998

Βιογραφικό

(Δες σημείωση στο βιογραφικό του βιβλίου «Παλιά, πολύ παλιά»)

Περίληψη βιβλίου

Ο ήρωας του καινούριου αστυνομικού μυθιστορήματος του Πέτρου Μάρκαρη «Άμυνα ζώνης» είναι και πάλι ο αστυνόμος Κώστας Χαρίτος, γνωστός μας από το πρώτο μυθιστόρημα του συγγραφέα, «Νυχτερινό δελτίο».

Στην «Άμυνα ζώνης» ο Χαρίτος πιέζεται από τη γυναίκα του, την Ανδριανή, να πάνε διακοπές σε νησί. Για κακή του τύχη όμως πέφτει πάνω σ’ ένα σεισμό που γκρεμίζει τα μισά σπίτια του νησιού. Και σαν μην έφτανε αυτό, μέσα από το σεισμό ξεπετάγεται το πτώμα ενός άγνωστου άντρα. Τι να κάνει ο Χαρίτος ένα πτώμα, που λόγω του σεισμού δε θέλει κανείς να το αναλάβει; Το φορτώνεται και το φέρνει μαζί του στην Αθήνα.

Ξαφνικά, αντί των διακοπών, ο Χαρίτος βρίσκεται με το πτώμα ενός αγνώστου, που δεν ξέρει ούτε ποιος είναι ούτε γιατί τον σκότωσαν. Τα βάσανά του όμως δεν τελειώνουν εδώ. Ενώ ψάχνει ν’ ανακαλύψει την ταυτότητα του πρώτου θύματος, ο προϊστάμενος του, του φορτώνει κι έναν δεύτερο φόνο. Όσο άγνωστο είναι το πρώτο θύμα τόσο πασίγνωστο είναι το δεύτερο: ένας ιδιοκτήτης νυχτερινών κέντρων, που τον γνωρίζει όλη η Αθήνα αλλά κανείς δε θέλει να μιλήσει γι’ αυτόν. Μόλις αρχίζει να ψάχνει, πέφτει πάνω σ’ ένα τείχος σιωπής. Καθώς θ’ αρχίσει να ξετυλίγει το νήμα των δύο φόνων, ο Χαρίτος θα βρεθεί μπλεγμένος στον κόσμο των νυχτερινών κέντρων της Αθήνας, των ποδοσφαιρικών ομάδων της Γ΄ Εθνικής και των εταιρειών δημοσκοπήσεων. Κι ενώ σπάει το κεφάλι του ν’ ανακαλύψει πώς συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους, κάποιοι που δε θέλουν να προχωρήσει η έρευνα του στήνουν διαρκώς παγίδες και κινδυνεύει να τεθεί σε διαθεσιμότητα…

Πέτρος Μαρτινίδης: «Κατά συρροήν», Νεφέλη 1998

Βιογραφικό

Ο Πέτρος Μαρτινίδης διδάσκει θεωρία και κριτική της αρχιτεκτονικής και σχεδιασμό θεατρικών χώρων στο τμήμα Αρχιτεκτόνων του Α.Π.Θ. Έχει επίσης διδάξει, για πολλά εξάμηνα, στα Τμήματα Εικαστικών και Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών καθώς και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας του ίδιου πανεπιστημίου. Εμφανίστηκε στη λογοτεχνία το 1998 με το αστυνομικό μυθιστόρημα «Κατά συρροήν». Ακολούθησαν τα μυθιστορήματα «Σε περίπτωση πυρκαϊάς», 1999, «Παιχνίδια μνήμης», 2001, «Δεύτερη φορά νεκρός», 2002, «Μοιραίοι αντικατοπτρισμοί», 2003, «Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία», 2005, «Ο θεός φυλάει τους άθεους», 2006 -όλα αστυνομικής πλοκής. Άλλα βιβλία του είναι: «Σημειολογία των αντιλήψεων και των θεωριών για την αρχιτεκτονική» (Τ.Ε.Ε. 1979), «Συνηγορία της παραλογοτεχνίας» (Πολύτυπο 1982·συμπληρωμένη έκδοση, Υποδομή 1994), «Οι λέξεις στην αρχιτεκτονική και την επιστημονική σκέψη» (Σμίλη, 1990), «Κόμικς, τέχνη και τεχνικές της εικονογράφησης» (Α.Σ.Ε. 1990, επανέκδοση 1991), «Η υψηλή τέχνη της απελπισίας: γύρω από τον ισοβίτη του Αρκά» (Ύψιλον, 1992), «Μεσιτείες του ορατού» (Νεφέλη, 1997), «Μεταμορφώσεις του θεατρικού χώρου» (Νεφέλη, 1999), κ.ά.

Περίληψη βιβλίου

Ένα τυχαίο παρατσούκλι και μια αρχαία ρήση συμβάλλουν στη λύση. Προηγουμένως, το μυστήριο έχει τεθεί από την εξαφάνιση (δολοφονία;) ενός μεταπτυχιακού σπουδαστή, το μοιραίο αυτοκινητικό ατύχημα ενός καθηγητή στη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. και μια διάρρηξη για τη κλοπή τριών μοντερνιστικών πινάκων απροσδιόριστης αξίας.

Πώς μπορεί να βοηθήσει στην αστυνομική έρευνα ένας αναπληρωτής καθηγητής ιστορίας της αναγεννησιακής τέχνης; Με την ικανότητά του να προσδιορίζει ακριβείς ταυτότητες από υπολείμματα μορφών σε ζωγραφικούς καμβάδες ή με το να ανασύρει ξεχασμένα περιστατικά από τον καμβά της μνήμης του;

Και τι τον κινητοποιεί στην προσφορά βοηθείας; Τα θέλγητρα μιας νεαρής υπαρχιφύλακος που εποφθαλμιά ταχεία προαγωγή, οι υποψίες ενός υπαστυνόμου που ανυπομονεί να προαχθεί σε αστυνόμο ή η διατήρηση ενός αδιατάρακτου βίου, που απαιτείται για τη δική του εξέλιξη σε τακτικό καθηγητή;

Στο περιθώριο μιας ακαδημαϊκής ατμόσφαιρας, μεταξύ ειλικρίνιαςκαι υποκρισίας, παρωνυμιών και παρανομιών, πολλαπλών προσδοκιών και περιορισμένων εκπληρώσεων, υφαίνεται, όπως σε όλα τα αστυνομικά μυθιστορήματα, κι ένα φλερτ που είναι ταυτόχρονα ένα φλερτ με την αλήθεια: με τις κατά συρροήν ανατροπές και τις επανορθώσεις της.

Γ. Νίκας: «Ένα σχεδόν τέλειο έγκλημα» (τσέπης), Πατάκης 1998

Βιογραφικό

(Δες το βιογραφικό στο βιβλίο «Ένα εκατομμύριο δολάρια»)

Περίληψη βιβλίου

Ο Ρόμπερτ Χίλντεγκαρντ δεν είχε κανένα φανερό λόγο ν’ αυτοκτονήσει. Πετυχημένος δικηγόρος, καταξιωμένος κοινωνικά, με μια γοητευτική γυναίκα και μια χαριτωμένη κόρη από τον πρώτο του γάμο, ήταν το πρότυπο του ευτυχισμένου Αμερικανού μεγαλοαστού. Κι όμως είχε βρεθεί στο γραφείο του με μια σφαίρα στο κεφάλι κι όλες οι ενδείξεις έπειθαν πως δεν μπορούσε να είναι παρά αυτοκτονία. Η μόνη πιθανή εξήγηση ήταν ότι κάποιος τον εξεβίαζε. Κι έπρεπε να βρω ποιος και γιατί. Δεν ήταν δουλειά που μου άρεσε. Τη δέχτηκα κυρίως για να μην απογοητεύσω την Ίριδα Χίλντεγκαρντ. Χωρίς να ξέρω που θα οδηγήσει η έρευνά μου…

Γ. Νίκας: «Μια τουαλέτα για τα Ιμαλάια» (τσέπης), Πατάκης 1998

Βιογραφικό

(Δες το βιογραφικό στο βιβλίο «Ένα εκατομμύριο δολάρια»)

Περίληψη βιβλίου

Ο πελάτης μου ήταν πενηντάρης με σκυφτούς ώμους, κακοντυμένος. Όταν μου πρόσφερε τετρακόσια δολάρια για να βρω τη γυναίκα του, που είχε φύγει χωρίς να του αφήσει ούτε μια λέξη, δεν είχαν μείνει πολλά χρήματα στο πορτοφόλι του.

Η έρευνα άρχισε από το «Ζουμ Ζουμ», ένα ντάνσιγκ δεύτερης κατηγορίας όπου η Σαρμαίην δούλευε πριν παντρευτεί. Η Λουσίλ μια φίλη της, βγήκε πολύ φυσικό το φευγιό της, για να γλιτώσει από τη ζήλια του άντρα της. Η υπόθεση έμοιαζε σκέτη ρουτίνα, ώσπου μια φράση της κοπέλας πριν εξαφανιστεί της έδωσε διαφορετική τροπή.

Γ. Νίκας: «Μαύρη Αφροδίτη» (τσέπης), Πατάκης 1998

Βιογραφικό

(Δες το βιογραφικό στο βιβλίο «Ένα εκατομμύριο δολάρια»)

Περίληψη βιβλίου

Η υπόθεση δεν έμοιαζε εύκολη: Ν’ ανακαλύψω ποιος έδινε στις εφημερίδες απόρρητες πληροφορίες για τις δραστηριότητες της Επιτροπής Προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Μιας σοβαρής, μη κερδοσκοπικής οργάνωσης που την αποτελούσαν ευυπόληπτα μέλη της μαύρης κοινότητας, υπεράνω πάσης υποψίας. Ήταν σαν να ψάχνω ψύλλους στ’ άχυρα. Δέχτηκα με μισή καρδιά, κυρίως γιατί δεν είχα άλλη δουλειά κι ο λογαριασμός μου στην τράπεζα πλησίαζε επικίνδυνα την κόκκινη γραμμή. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω μερικές προκαταρκτικές έρευνες, κι αν δεν οδηγούσαν πουθενά, να επιστρέψω την προκαταβολή που είχα πάρει και να περιμένω να φανεί κάτι άλλο στον ορίζοντα. Ύστερα γνώρισα την Κρίστομπελ…

Αργύρης Παυλιώτης: «Αρμαγεδών», Πατάκης, 1998

Βιογραφικό

Ο Αργύρης Παυλιώτης γεννήθηκε στο Ακραίφνιο της Βοιωτίας, ζει στη Θεσσαλονίκη και εργάστηκε στην ιδιωτική εκπαίδευση ως καθηγητής Φυσικός. Τώρα είναι συνταξιούχος.  Έχουν εκδοθεί δεκατρία λογοτεχνικά του βιβλία, από τα οποία τα οχτώ είναι αστυνομικά. Και συνεχίζει…

Περίληψη βιβλίου

Αλλεπάλληλες στυγερές δολοφονίες αναστατώνουν την πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα θύματα είναι πρόσωπα «επώνυμα», γνωστά και προβεβλημένα: ο πολυπράγμων αρχιμανδρίτης, η φανταχτερή σοουγούμαν, ο δημοφιλής προπονητής του μπάσκετ, η γνωστή από την τηλεόραση τρανσέξουαλ και άλλοι. Οι ύποπτοι, που συλλαμβάνουν οι παραπαίουσες διωκτικές αρχές, παρά τα κατ’ επίφασιν επιβαρυντικά στοιχεία, δηλώνουν αθώοι. Φόβος, αγωνία και σύγχυση επικρατούν στη ζωή της πόλης.

Ο δολοφόνος, τρομερός και ιδιοφυής, επικοινωνεί με το γνωστό ποινικολόγο Ανδρέα Αναγνώστου, που στο παρελθόν έχει εξιχνιάσει σκοτεινές εγκληματικές υποθέσεις, και τον προκαλεί να τον ανακαλύψει. Αυτός κατανοεί αμέσως την πολυπλοκότητα της υπόθεσης και διαβλέπει πως είναι μια ιστορία που ξεφεύγει κατά πολύ από τα γνωστά και αναμενόμενα.

Η σύγκρουσή του, τελικά, με τον δολοφόνο παίρνει δραματικές διαστάσεις. Μια θανάσιμη μάχη, μια πολύνεκρη συμπλοκή ανάμεσα στο καλό και στο κακό, στο φως και στο έρεβος, στην τάξη και στο χάος «εις τόπον τον αποκαλούμενον Αρμαγεδών» («Αποκάλυψις» Ιωάννου 16, 14-16) εξελίσσεται στις σελίδες του βιβλίου αυτού.

Χρύσα Σπυροπούλου: «Ομίχλη στη λίμνη», Οδός Πανός, 1998

Βιογραφικό

Η Χρύσα Σπυροπούλου γεννήθηκε στις Σέρρες το 1957. Ασχολείται με την κριτική βιβλίου. Συνεργάζεται με εφημερίδες και λογοτεχνικά περιοδικά.  Βιβλία της: Ο αρχαιοελληνικός κόσμος στην ποίηση της Ζωής Καρέλλη,  Α.Σ.Ε., Θεσσαλονίκη 1988, Αναγνώσεις, Πρόσπερος , Αθήνα 1992, Αντανακλάσεις, Πρόσπερος , Αθήνα 1994, Ομίχλη στη λίμνη, Οδός Πανός , Αθήνα 1998, Μάσκες στη σκιά,   Άγκυρα 2000, Ένα αθώο παιχνίδι,   Άγκυρα 2004, Δίχως ίχνη, αστυνομικό, Κέδρος 2006, Το μυστικό της λίμνης, Κέδρος 2008. Επιμελήθηκε τον τόμο Οικοεγκλήματα, Κέδρος 2008. Τα μυστήρια της Αίγινας, Κέδρος 2010.  Συλλογή διηγημάτων 14 συγγραφέων με επιμέλεια δική της  θα κυκλοφορήσει από τα Ελληνικά Γράμματα.  Μεταφράσεις: Αλόη, Κάθριν Μάνσφηλντ, Οδός Πανός, Αθήνα 1993, Κάρολ,  Πατρίσια Χάισμιθ,  Πρόσπερος, Αθήνα 1993, Δύο αδέρφια διαφορετικού φύλου,  Οδός Πανός, Αθήνα 1995.

Περίληψη βιβλίου

Στη λίμνη της Δοϊράνης εξαφανίζεται κάτω από περίεργες συνθήκες η συγγραφέας Σάρα Ανδρέου. Οι έρευνες που διεξάγονται από τον αστυνομικό Ηλιού για τη διαλεύκανση του μυστηρίου μας αποκαλύπτουν σταδιακά την περιπλοκότητα και την αντιφατικότητα των δεσμών. Μπροστά στις αποκαλύψεις αυτές ο κύριος στόχος των ερευνών και η τελική τους έκβαση χάνουν βαθμιαία τη σημασία τους. Πρόκειται για μια ιστορία που ενώ αρχικά δείχνει να έχει αστυνομικό ενδιαφέρον, τελικά αποδεικνύεται μια καταγραφή ψυχικών καταστάσεων.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ

►Αντώνης Σαμαράκης: «Το λάθος», εκδόσεις Καστανιώτη 1998 (επανέκδοση)

 Βιογραφικό

(Δες το βιογραφικό στην επανέκδοση του βιβλίου από τον ΔΟΛ, βιβλιογραφία 2011)

 

Περίληψη βιβλίου

(Δες τα σχόλια στην επανέκδοση του βιβλίου από τον ΔΟΛ, βιβλιογραφία 2011)


Για αναλυτικότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

ΜΕΛΕΤΕΣ

Κυριάκος Δ. Κάσσης: «Ελληνική παραλογοτεχνία και κόμικς», Ιχώρ 1998

Βιογραφικό

————–

Περίληψη βιβλίου

——————-

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

εφ. Η Καθημερινή, ένθετο «Επτά ημέρες» (28 Ιουνίου 1998), «Αστυνομική λογοτεχνία» (επιμέλεια Πέγκυ Κουνενάκη) – Πέγκυ Κουνενάκη «Αναζητώντας το δολοφόνο», Δημήτρης Χανός «“Μάσκα” και Απόστολος Μαγγανάρης», Ανδρέας Αποστολίδης «Η γοητεία των λαϊκών ντετέκτιβ», Γιώργος Χατζηδάκης «Έρχονται οι Ελληνοαμερικανοί!», Βάσιας Τσοκόπουλος «Ο κόσμος του Γιάννη Μαρή», Νίκος Βατόπουλος «Η αστυνομική εκδοτική “βεντάλια”», Φίλιππος Φιλίππου «Αρχετυπικοί ήρωες», Φίλιππος Φιλίππου «Έλληνες συγγραφείς», Τάσος Γουδέλης «Κινηματογράφος και μυστήριο», διήγημα Αθηνάς Κακούρη «Στο πετσί του…», Νίκος Βατόπουλος «Τα βιβλία τσέπης»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: